
Skedsmo
Velkommen til årets Kronekamp 2026!
Vi jobber målrettet for å ta vare på lokalsamfunnet og ser nytte i å samarbeide på kryss og tvers av idrett og kultur. I samarbeid med korpset, skal vi lage en fin ramme rundt kampen mot Skjetten, som er årets Kronekamp 26. Juni kl 1800. KOM PÅ KAMP!
Vårt A-lag herrer og damer har startet sesongen strålende. Begge leder sine serier, som er meget imponerende i seg selv!
I den anledning arrangerer vi kronekampen for å gjøre blest rundt våre fremste herrer, men også bruke momentumet til å gi tilbake til fellesskapet.
Konseptet med kronekampen:
- Det er GRATIS inngang for alle!
Men gjennom konseptet "Kronekampen" inviterer vi privatpersoner og bedrifter til å bidra med et valgfritt beløp per tilskuer som møter opp. Kommer det 700 tilskuere, og du gir 1 kr per billett, betyr det 700 kr til klubben!
Her kan du som privatperson, eller bedrift hjelpe oss med å realisere drømmene våre - om å utvikle og forsterke dagens tilbud på Skedsmo Stadion!
Alle pengene vil bli øremerket til å utvikle infrastrukturen på Skedsmo Stadion. Vi ønsker å skape et felleskap og en trygg plass å oppholde seg på for store og små! Bli med og støtt en god sak!
*Alle bedrifter som bidrar - er velkommen til varmestuen fra Kl 1700, med mat og drikke. Her vil vi i administrasjonen med Knut Aga Jr og Alexander Solberg fra styret informere om hva som gjøres for å utvikle Skedsmo Fotballklubb videre. Bedriftene vil også under anledningen få egne sitteplasser på tribunen denne dagen.
Send derfor antall for påmelding til; Hans-emil@skedsmofk.no
- Møte opp og støtt klubben i ditt hjertet!
- Støtt klubbens felleskap med et kronebeløp
Det vil bli loddsalg. Foreløpig har vi følgende premier klare;
Vi lodder ut:
1. 2 VM BALLER (verdi 1.749,-)
2. 7 gavekort på REMA 1000
3. 4 Gavekort på Mortens Kro (middag)
4. Bilvask på ESSO

